Sunday, February 18, 2007

خود بینی ام تا به آنجا رسیده که قبل از هر کاری، جای آنکه خودم را ببینم، نگاههای احتمالی دیگران بر خودم میبینم ،
عذابش نصیب خودم میشود..
از دلم دور میشوم
دور میشوم
خدایا
دلم را آیینم کن
خدایا
فکرم را مشاورم کن
خدایا
احساسم را شفاف کن
خدایا
پاکم کن از افکار دروغ
خدایا
صبرم بیشتر کن
خدایا
دوستانم را پاک بدار
خدایا
بهترین انسانها را همنشین من کن
خدایا
پاکی را از درون این شهر کثیف، دوباره متولد کن
خدایا
نا امیدی و یاس و اندوه را از من بگیر
خدایا
عقل و دل استوار را به من بازگردان
خدایا
اجازه بده روشنگر بندگانت باشم
خدایا
این بدن و روح را از تکبر حفظ کن
خدایا
راه را برایمان روشن کن
خدایا
گوشهایمان را از رنجیدن از تمسخر، از رنجیدن از تهمت حفظ کن
خدایا
افکار پلید را از ذهنهایمان دور کن
خدایا
صبرمان را با شادی همراه کن



خدایا
تصمیم گرفتن را یادم بده







email adress



archive